verdriet en geluk liggen dicht bij elkaar..

You're a star in heaven now. (anouk -one word)

Hello allemaal,

Hier weer eens een nieuwe blog vanuit Sydney. het is alweer een maand geleden en er is al weer veel gebeurd. Ik wil even beginnen metdit.Gisteren het verdrietige nieuws gehoord dat een meisje die hier ook au pair is geweest en nu aan het reizen was om het leven is gekomen bij een auto-ongeluk. Ik heb haar een paar keer ontmoet en nog geknufeld voordat ze weg ging. Ik kende haar niet heel goed maar een ding straalde ze wel echt uit.Ze genoot vollop van het reizen en het leven in Sydney waar ze altijd erg enthousiast over vertelde. Nu is ze er ineens niet meer.. Zoiets laat je wel even nadenken. Geniet van het leven want het kan zomaar ineens voorbij zijn..

Frown

Ik woon ondertussen alweer 3 maanden in Sydney deze week. Het is hier nog steeds heel goed vertoeven. Ik ben al vaak naar het strand geweest en het weer wordt al ietsiepietsie beter. Hoewel ik het savonds nog veeels te koud vind. Dus ik hoop dat het vanaf november nog een stuk warmer gaat worden. Ik ben veel aan het afpreken met andere au pairs en doe veel leuke dingen. Ik ga dit niet allemaal per dag bespreken maar ik ben nog maar 2 dagen in deze 3 maanden thuis gebleven. Toen regende het keihard! Ik ben ook al een paar keer best verbrand. De zon is hier inderdaad erg sterk. En je eigen rug proberen in te smeren is ook geen goed idee. Want ik had hele rare verbrande vormen op mijn rug staan.

Volgende week is mijn verjaardag alweer! Ik ben van plan om met oliver naar de dierntuin te gaan om het een beetje een leuke werkdag te maken! Dan nemen we de ferry en maken we er een leuk dagje van. Dan is het alweer november! Wat vliegt de tijd zeg. 20 november komt milou hier aan en daar kijk ik natuurlijk ook wel naar uit. Om haar te zien. En om haar te laten zien waar ik woon enzo.
Ook ga ik hier zwarte piet spelen samen met michelle, een andere au pair, op een nederlandse school hier in Sydney. Nog nooit gedaan maar ook heel erg veel zin in! Daarna gaan we alweer richting kerst. De familie gaat dan 2 weken naar amerika (hawai) en Danielle heeft dan lekker vakantieeee! Kerst en oud en nieuw in Sydney daar kijk ik ook heel erg naar uit! Lekker met kerst op het strand. Daarna heb ik nog 3 weken te gaan als au pair en dan ben ik klaar met mijn 6 maanden. Het plan is om dan te gaan reizen. 2 maanden de oostkust ongeveer. En daarna zou ik nog heel graag naar nieuwzeeland willen maar dat is nog niet helemaal zeker. Het gezin heeft gevraagd of ik langer wil blijven of misschien wil terug komen na mijn reizen maar ik denk dat ik dat niet ga doen (vond het natuurlijk wel superleuk om te horen). Hoewel ik ollie zeker nog wel een keer wil zien en ik hem ga missen!

Maar zover is het nog niet. Nog 3 maanden te gaan als au pair. En ik ga er ook zeker van genieten. Zeker na het verdrietige nieuws van gister. verdriet en geluk liggen heel dicht bij elkaar...Maar wendy was heel erg van het genieten dus dat gaan we ook zeker blijven doen.

Liefs,

Danielle

Reacties

Reacties

Jeanette Quartel

Ja Daan, dat hakt er wel even in; zulk verdrietig nieuws te horen.
Het is waar wat je zegt: geniet van het leven en, zo te lezen, doe je dat zeker.
Nog een fijne tijd daar en zo leuk dat Milou en jij elkaar over een maand in Sydney zullen ontmoeten!
Lieve groet van Gert en mij.

Saskia

Zo wat een heftig nieuw zeg. Hakt er wel even in. Maar blijf genieten en pas goed op je zelf. Veel plezier de aankomende maanden. Groetjes

Milou

Pff wat een verdrietig nieuws hé, ongelofelijk. Geniet er inderdaad van , want het kan helaas zo voorbij zijn! Ik lees vaak je blog maar ik dacht laat ik ook eens reageren haha. Ik ben nu in Zambia, dus ben met een lichtelijke omweg op weg naar Australië! Zin om daar kerst en oud & nieuw te vieren!! Groetjes xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active