New year, new travels!

May we all have our hopes, our will to try.
(abba-happy new year)

Hallo allemaal,

Het is weer tijd om een blog te schrijven. Het is ondertussen 2017, en 7 is mijn geluksgetal dus ik hoop dat dit een heel mooi jaar gaat worden voor iedereen. Het is sowieso al goed begonnen voor mij. Mijn reisplannen zijn nog meer uitgebreid. Ik heb besloten om na australie ook nog 3 weken door nieuwzeeland te gaan reizen met michelle! Dus in totaal ga ik bijna 3 maanden reizen!

Maar om weer even bij het begin te beginnen. Ik zit nog steeds in double bay als au pair. Deze afgelopen 2 weken heb ik vakantie gehad omdat de familie in hawai zit. En dat was echt genieten! Heerlijk uitgeslapen, en genoten van het huis voor mezelf. Kerst heb ik samen met Michelle, Nina en Milou gevierd! Op het strand en in het park. Heerlijk natuurlijk met het warme weer. lekkergegeten!Maar natuurlijk mistte ik mijn ouders en de kerstboom opzetten in huis wel! Enookhet uit eten gaanmet de hele familie en mijn lieve omaatje wat altijd een traditie is. Gelukkig had ik in mijn kamer een klein kerstboompje. En heb ik genoten met de lieve vrienden die ik hier heb. Daarna was het tijd voor oud en nieuw! We wilden een goed plekje en besloten daarom om 1 uur alvast in de rij te gaan staan.En wat hebben we een lol gehad in de rij.Uiteindelijk hebben we het vuurwerk gezien vanaf barangaroo met uitzicht op de brug. Het was een erg mooie show, maar helaas wel weer erg snel voorbij. Maar oud en nieuw in Sydney hebben we meegemaakt!

Helaas moest nina, met wie ik elke week veel afspreek en ga reizen, haar familie in Sydney eerder verlaten. Ze is naar melbourne vertrokken voor een maand! Ik ga haar zeker wel missen in januari maar vanaf februari gaan we 2 maanden de oostkust doen samen dus dan zien we elkaar weer! En daarna ga ik dus nog 3 weken naar nieuwzeeland met michelle in een campervan. can't waiiit!

Nu ik dit typ is het donderdag, en ben ik het hele huis schoon aan het maken omdat de familie zaterdag weer terugkomt. zelf ga ik nog een weekend extra oppassen bij een andere familie dit weekend dus alles moet vandaag af. Als ze terug zijn werk ik nog 4 weken bij de familie. 3 weken alleen en op 1 februari komt de nieuwe nederlandse au pair hier alweeraan! Ik kijk heeel erg uit naar het moment dat ik klaar ben met werken. Maar ik ga ze toch stiekum ook wel heel erg missen. Maar dan is het tijd om door te gaan. Sydney heb ik na 6 maanden wel gezien. Het is zeker mijn tweede thuis geworden na 6 maanden hier wonen! Maar ik heb zin om nieuwe dingen te gaan zien.

Nu de reisplannen helemaal definitief zijn kan ik ook mijn terugvlucht gaan regelen. Ik wil graag thuiskomen voor mijn vaders verjaardag dus eind april zal mijn vlucht zijn. Ik kijk er ook weer heel erg naar uit om iedereen weer te zien en (zelfs) omeen baan te gaan zoeken! Maar eerst natuurlijk genieten van die 3 maanden reizen wantdaar heb ik hard voor gewerkt en gespaard!

2016 was het jaar waarin ik naar Sydneyben gegaan omals au pair te werkenen daar ben ik heel erg dankbaar voor dat ik dit kon doen en mocht meemaken.Ik heb hier veel geleerd en hele lieve nieuwe vrienden gemaakt. Ik had het niet willen missen. Ik denk dat ik geen wereldreiziger zal worden want wat ben ik thuis ook enorm gaan waarderen haha. Mijn lieve ouders die ik misen altijd voor me klaarstaan. Maarook gewoon Nederland.Ik mis simpele dingen zoals het fietsen naar de supermarkt of met mijn ouders naar het strand (als je hier wil fietsen ga je bijna achteruit dooralle heuvels),het autorijden (zelfs met een kinderwagen krijg ik hier nergens voorrang, als het licht groen is moet je nog oppassen dat je niet voor je sokken word gereden) en even naar denhaag gaan om te shoppen! Ik heb dus zeker wel beseftdat ik heel graagin Nederland woon.
Maar ook heb ik beseft dat ik heel goed ergens alleen kan zijn en dat jezo snel nieuwe mensen ontmoet die voor je klaar staan. Ik heb deze afgelopen maanden dan ooktotaaal geen heimwee gehad. En reisjes makenzal ik ook zeker blijven doen als het kan!

Ik ben beniewd wat 2017 gaat brengen! Happy new year!

Liefs,

Danielle

Reacties

Reacties

Daphne

Wat heerlijk die 2weken vakantie! En super leuke plannen voor je reis :) ik zal je nz tips mailen :):)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active