4 maanden hier en reisplannen definitief!

you can fight the sleep but not the dream.
(crowded house - weather with you)

((spelen heel toepasselijk deze week in het opera house))

Hoi allemaal!

Een tijdje geleden alweer dat ik mijn laatste blog heb geschreven. Ondertussen woon ik alweer 4 maanden in Double Bay, Sydney. Ondertussen ben ik 26 jaar, veeeeel te oud. Is milou ook in Sydney aangekomen en zijn mijn reisplannen definitief!

Ik zal beginnen met mijn verjaardag. sochtends toen ik wakker werd hebben ze voor me gezongen en ollie deed hip hip hooray!! (doetie nu nog) En ik heb een operahouse bon van ze gehad. Dus ik ben nu druk bezig met een leuke show zoeken! Overdag ben ik met ollie naar de dierentuin geweest en dat was heel erg leuk! Uiteindelijk is een andere au pair met haar hostkindje ook mee gegaan. En het was erg gezellig! Wel een gedoe hoor zo op pad met een kind. Alle lunch nappies enz.meenemen, en natuurijk op de terugweg een hoop geschreew aanhoren omdat hij erg moe was. ( Ik heb sowieso na deze maanden heel veel respect gekregen voor moeders) Maar ik heb hele leuke fotos gemaakt en we hebben allemaal een leuke dag gehad.
Die vrijdag erna heb ik met alle aupair meisjes die konden een hele leuke avond gehad. In Double bay zijn we gaan eten en daarna nog wat dansjes gedaan! En omdat het zo dichtbij was kon ik rollend naar huis! Een bioscoopbon gehad van ze heel erg lief!
Verder heb ik ook nog heel veel kadootjes van het thuisfront gekregen. Van lieve jolanda en daphne een hele doos vol met eten. Heeeerlijk! chocolade lettter is natuurlijk al op. En van mijn liefste oudertjes ook een doos vol met kadootjes. zilver kettingkje, rituals een lief boekje en nog veel meer. Daardoor voelde ik me toch wel jarig!
Verder is miloetje deze afgelopen zondag aangekomen en hebben we gemeet op maandag! Heel gek om een bekend iemand te zien in Sydney maar ook wel heel leuk omdat we samen dingen kunnen gaan doen hier. Vooral met kerst en oud en nieuw als ik 2 weken vakantie heb omdat de familie in amerika zit.
Ik ben hier nog steeds elke vrije dag leuke dingen aan het doen. Zoals het surfen wat ik heb gedaan en helemaal geweldig was! Wel 2 dagen spierpijn gehad maar heel leuk om zo te staan op een golf. Verder veel op het strand liggen en gewoon genieten! Met alle lieve mensen die hier zijn! De familie had graag gewild dat ik langer bleef maar dat ga ik toch maar niet doen omdat ik 6 maanden als au pair genoeg vind en lekker wil gaan reizen!. Ze zijn nu dus ook druk op zoek naar een nieuwe au pair die in februari gaat beginnen! En ik kijk er naar uit om gewoon me eigen huisje te hebben. Dus dat ga ik in NL zo snel mogelijk regelen. Eerst een baan natuurlijk!

Dat is dan ook het laatste puntje waar ik over ga schrijven: de reis vanaf februari met lieve nina. We gaan samen 2 maanden de oostkust en outback doen en ik kijk daar heel erg naar uit! We gaanriezen vanuitsydney. eerst gaan we een surfkamp doen, naar byron bay, kayakken met dolfijnen, brisbane bezoeken en natuurlijk de zoo, door naar het mooienoosa, sandboarden in rainbow beach, fraser island 4x4 safari van 3 dagen, airlie beach, whitsundays zeiltocht van 3 dagen, magnetic island, en dan naar cairns: duiken, snorkelen en het regenwoud in!! Vanaf daar vliegen we naar alice springs en doen we een tour van 6 dagen, zien we uluru en slapen we in een swag in de buitenlucht gaan we naar adelaide waar we met dolfijnen zwemmen en daarnaar kangaroo island gaan, uiteindelijk naar melbourne om de great ocean road te doen en daar onze reis te eindigen! (Even snel samengevat maar met heel veel tours erbij)

Zoveel zin in! Nog 2 maandjes werken en genieten natuurlijk want ik ga mijn heerlijke bed en badkamer hier wel erg missen! En ollie natuurlijk ook!
Nina gaat na deze reis wel nog een keer au pair worden. Ik vertrek weer naar Sydney in april en vanaf daar ligt het allemaal nog open. Daar ga ik nog even goed over nadenken!

Liefs,

Danielle

Reacties

Reacties

Jeanette Quartel

Dus nog heel veel moois in het vooruitzicht; geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active